Open NK Curling op Natuurijs 2018 genomineerd voor een Gouden Giraffe!

Het Open NK Curling op natuurijs 2018 is genomineerd voor een Gouden Giraffe in de categorie PR & Mediawaarde! De Gouden Giraffe is dé event award die op een professionele manier een podium biedt aan de Live Communicatie & Eventmarketing branche.
 
Open NK Curling Op Natuurijs
Het Open NK Curling op Natuurijs is in maart 2018 namens de Nederlandse Curling Bond georganiseerd door Triple Double sportmarketing. Het feit dat de Olympische Winterspelen, de hype rondom de Curling Quiz met Frans Bauer, het succes van het Nederlandse herencurlingteam en moeder natuur allemaal samenkwamen, was voor de bond en Triple Double dé aanleiding om de Nederlander zelf te laten ervaren hoe leuk curling is. Binnen 11 uur na opening van de inschrijving was het evenement compleet uitverkocht en ontstond er een enorme wachtlijst. De rest van Nederland kwam via enorm veel media-aandacht in aanraking met de sport. Met bijna 19 miljoen impressies en een media-waarde van €620.619 werd het evenement een ware mediahype. Het eerste Open NK Curling op Natuurijs is mogelijk gemaakt door de sponsoren van de Nederlandse curlingsport Asito en Team Rockstars IT en eventsponsor Chocomel.
 
 
Bekijk hier de casdevideo:
 
 
Publieksprijs
Naast de juryprijzen in de diverse categorieën kan er tijdens de Gouden Giraffe 2018 ook gestemd worden voor de publieksprijs. Deze award wordt uitgereikt aan het meest creatieve eventconcept en door het publiek bepaald. Tot 29 maart kun je op ons stemmen: https://www.gouden-giraffe.nl/stemmen.html
 
Uitreiking
Het Jaarbeurs Beatrix Theater in Utrecht vormt dit jaar het decor voor de awarduitreiking van de Gouden Giraffe. Op maandagavond 1 april 2019 worden de winnaars bekendgemaakt.